سلام دوستان گرامی...من یه عذر خواهی بزرگ بهتون بده کارم.ی
سلام دوستان گرامی...من یه عذر خواهی بزرگ بهتون بده کارم.یه موردی پیش اومد که بدون خدافظی از ویسگون رفتم. متاسفانه تا یه مدت نمیتونم سر بزنم. ولی به امید حق برمیگردم. حلال کنید .....شبتون پر از آرامش خدا.....یا علی.
- ۶۶۱
- ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط