{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منو .... همین الان یهویی

منو .... همین الان یهویی
دیدگاه ها (۱۱۴)

به لبامو ابرو هام گیر ندین ...به جون خودم دس کاری نکردم

....

این دیوووووونه که پیشم الان پیشم نی...سربازیه.....کچلللللللل...

تنهایی هم نامرد شده همیشه یارم بود....ولی,میخواد از پیشم بره

همین الان منو یکی از شاهکار ترین میان وعده های دم دستی یهویی...

منو دوستام یهویی

منو بلاها یهویی.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط