{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عجب کلمه ی مظلومیست قسمت بار همه‌ی نامردی ها را به دوش می

عجب کلمه ی مظلومیست قسمت بار همه‌ی نامردی ها را به دوش می‌کشد
دیدگاه ها (۱)

ساناز صالحی به نظر من که خیلی خوشگله

شازده کوچولو

شهرزاد

شهرزاد.بغض یعنی.اهنگش عالیه

وقتی متوجه می شم معلم ها زیادی از کلمه ی ترم استفاده می کنن

کلمه ی نژاد پرستی واقعا برام کلمه ی عجیبی هست اگه من یک لغت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط