*ای صمیمی، ای دوست
*ای صمیمی، ای دوست
ای قدیمی، ای خوب 🌸🍂
تو مرا یاد کنی یا نکنی
من به یادت هستم
من صمیمانه به یادت هستم
🌸🍂
آرزویم همه سر سبزی توست
دائم از خنده لبانت لبریز
دامنت پرگل باد
درود عزیزان جان
صبحتون بخیر
ادینه تون به مهر❤️🥰
ای قدیمی، ای خوب 🌸🍂
تو مرا یاد کنی یا نکنی
من به یادت هستم
من صمیمانه به یادت هستم
🌸🍂
آرزویم همه سر سبزی توست
دائم از خنده لبانت لبریز
دامنت پرگل باد
درود عزیزان جان
صبحتون بخیر
ادینه تون به مهر❤️🥰
- ۲۸۵
- ۱۹ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط