{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش قلبـ❤ ️ـم مجازی بــــود:)

کاش قلبـ❤ ️ـم مجازی بــــود:)

بعد با یـه دیلیت اکانـــْت همه

چــی پــاک میشــد :)
دیدگاه ها (۴)

یکیو دوست داشتم،اونقدر بهش فکر کردم که تصویری کهازش داشتم از...

کــــے فِڪْــرِشـــو😔 میڪـَرد یــه روزی حـــَرْفامــــونو💔 ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط