{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما دخترا خاص بودن رو پاس کردیم....

ما دخترا خاص بودن رو پاس کردیم....
دیدگاه ها (۱)

دخترا صف بکشید دم در جهنم...

آدما رو میشه از آهنگایی که تو تنهایی گوش میدن، شناخت.

مو مشکیا لایک کنن...

کیا عاشقمن؟!

بعد میگن چرا ادبیات رو پاس نکردیادبیات:

من وقتی امتحانم رو با ۱۰ پاس میکنم

ببین 5 تیر روز دختره اصلا به من هیچ ربطی نداره بعد ما دخترا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط