{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه دختر که مهربون باشه اخلاقش‌خوب باشه جنبه داشته باشه با

یه دختر که مهربون باشه اخلاقش‌خوب باشه جنبه داشته باشه باهاش احساس‌راحتی کنم وشبا باهم بحرفیم بیاد پی وی
دیدگاه ها (۳)

ممنون عزیزم خیلی خوبی

به حق علی به زمین سرد بچسبی

وصیت میکنم اونی که دوستون داره رو تنها نزارید لطفا خداحافظ

یکی که جونمو بدم براش نیست؟؟

به یک دوست نیاز دارم ک دردامو باهاش شریک بشم مثل ابجیم باشه ...

حوصلم سر رفتع. کسی نیس باهاش چت کنم¿ چه دختر چه پسر مهم نی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط