{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتم دکتر بهم سرم زد خوب شدم:(

رفتم دکتر بهم سرم زد خوب شدم:(
دیدگاه ها (۲۱)

واو:)کیوت^-^

خودت گُلی:)گل کنار تو کم میاره^-^

بچه ها دو سه روز نیستم....سرما خوردم:(

شبتون بخیر✋

شغل پنهان

جدیدا مریض شدم اسمشم عجیبه کویید فالو اسمش اینطوریه که دکتر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط