{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه یه شعریا یک جمله مینوشتین برا بهترین کسی که دوستش دا

اگه یه شعریا یک جمله مینوشتین برا بهترین کسی که دوستش دارین چی مینوشتین.....؟؟؟؟؟؟!!!
دیدگاه ها (۳)

گوگوش!!

گل شیفته باحجاب؟؟!

نوستالژی!!

نوستالژی!

اسکارلت

شما بگید اگه یه جمله به سازنده ی انیمه میگفتید اون جمله چی ب...

اگه دفترچه مرگ دست شما بود اسم کیو توش مینوشتین🤔؟*توضیح برا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط