{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به جعفر میگن قشنگترین فانتزیت چیه ؟

به جعفر میگن قشنگترین فانتزیت چیه ؟











میگه یه حالی میده رو پله برقی بگووووزیی!
پشت سریت نه راه پیش داره نه راه پس فقط باید بوو کنه😅 😂 😅
دیدگاه ها (۳)

فک کنم این تابلو رو واسه اونایی نصب کردن که اسهال دارن 😂 😅 😂

تصویر لو رفته ببر بنگال بعد از خوردن کلوچه نادری😂 😂 😂 😂

دزده میره بانک برای دزدی؛کارش که تموم میشه رومیکنه به یکی از...

اسلاید های طنز

دوستان یه چیزی رو بهتون بگم، این شماره کافه ی جهان کوچک من ک...

خاطرات تاراس p¹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط