{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تسلیت پرسپولیسیها:'(

تسلیت پرسپولیسیها:'(
دیدگاه ها (۵)

...

روزی خواهم رفت..

...

چشم به پایان دارم...

بدون تو دنیا بی ارزش ترین جا هست

فدای یه تار موی فرفریت:)#پرسپولی#پرسپولیس_تهران#پرسپولیسیا#ت...

تسلیت میگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط