{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از تابستون دارم درس میخونم، بس نیس عایا؟

از تابستون دارم درس میخونم، بس نیس عایا؟
دیدگاه ها (۳)

بیا بی تو من از این زندگی سیرم😢

بیا یادم بده پروازو با دستاتدلم با رفتنت دنیاشو از دست داد

رفیق؟

کامنتتتتت

هنوز دارم درس میخونم

من دارم درس میخونم😑درس خوندنم😂:

آره دارم درس میخونم🗣💔:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط