واااايييي.....عشقه...قيافشو...چه باحاله هركي ببينه و لايك
واااايييي.....عشقه...قيافشو...چه باحاله هركي ببينه و لايك نكنه....بي سليقس...كي لايك نميكنه..؟؟؟؟ نفسه منو هيچ كس نمي تونه ازش بگذره
- ۱.۱k
- ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط