اگ دیدی کسی از تنهاییش لذت میبره ؛
اگ دیدی کسی از تنهاییش لذت میبره ؛
بدون تو دلش یه راز قشنگیه ؛
اگ تونستی اون تنهایی رو بشکنی ؛
بدون تو از اون راز هم براش قشنگتری . . .
┄┅┄
بدون تو دلش یه راز قشنگیه ؛
اگ تونستی اون تنهایی رو بشکنی ؛
بدون تو از اون راز هم براش قشنگتری . . .
┄┅┄
- ۲.۱k
- ۱۵ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط