{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ومن تاوان گناهانم راباجدایی تومیدهم..

ومن تاوان گناهانم راباجدایی تومیدهم..
دیدگاه ها (۴)

روزی خواهدفهمیدکه دوستش داشتم,ولی آنروزخیلی دیرخوادبود.

میدانم برای من نیستی.اما.....چه کنم دل است دل

ولی باتوکل به خدا میگذرد.

هزارمرتبه خواندم دعامیان قنوت,خداکندکه نباشدکسی دچارکسی...,خ...

اینجا آرزو هم تاوان داره

ظلم نکن تا تاوان ندی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط