اگر دنیا تلخ است🌱🌷
اگر دنیا تلخ است🌱🌷
تو "شیرینش" باش...
اگر دنیا زشت است
تو "زیبایش" باش....
اگر دنیا با تو نمی سازد
تو "سازنده باش"...
تو فرق بکن به
زیبایی و روشنایی
"خدا با توست"...🌱🌷
تو "شیرینش" باش...
اگر دنیا زشت است
تو "زیبایش" باش....
اگر دنیا با تو نمی سازد
تو "سازنده باش"...
تو فرق بکن به
زیبایی و روشنایی
"خدا با توست"...🌱🌷
- ۲.۸k
- ۱۵ دی ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط