{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیا پر از ما بهترونه

دنیا پر از ما بهترونه
دل باید دل باشه....
دیدگاه ها (۰)

میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانیحضرت محمد(ص)و رئیس مذهب ...

دل نبند هر سلامی ، خدایا فظی داره....

آخرین بار ها همیشه جایی تمام می شوند که حواسمان نیست.

کربلات انگار مالِ از ما بهترونه.#حسینـــــــــــــــــــــــ...

⊹ تو این دنیا هیچکس جایی که باید باشه نیست.ֹ ִ ˖࣪

عشق باید از ته دل باشه.. #ایران #عاشقانه #چشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط