{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این نوشیدنی خیلی خفن بود

این نوشیدنی خیلی خفن بود
خوشمزه هم بود
در همین هین گزون هم بود 🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۲)

کدوم هستم به نظر شما

حتما بگین

نهار بعد مدرسه مرسی مادر عزیزم جای همتون خالی

چقدر از پیج من راضین

خدایی خیلی خوشمزه میشه من خودم درست کردم 😍😍#اکسپلور#ایده#نو...

نوستالوژی.. بهترین نوشیدنی

~~لایک و کامنت یادتون نره دوستان~~

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط