{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی میگِه بَدِه عِشقِ پاکِ زَمینی

کی میگِه بَدِه عِشقِ پاکِ زَمینی
خدا با مَنِه تا تو با مَن عَجینی...
"MR"
دیدگاه ها (۶)

حرفای نگفتت و از چشات میخونم..."MR"

تویی عشق بی همتای من بانوی من..."MR"

دوستت دارم تا پای جونم..."MR"

ولی من میگم حاظرم همه چیزم و بدم تا تو همه دنیام باشی نازنین...

عشق...غم..کسی که میگه اینا بده هنوز به اوج نرسیده

@96468

کافکا میگه:تو در قلب من نشسته ای،حتی وقتی که دوری ،اینجا همی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط