{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شب خوش

شب خوش
خورشید
تو هم اتباع خارجی هستی
که فقط روزها میدرخشی ؟!!!!!!!!!!
دیدگاه ها (۲)

ایران من چه غمگینانه .

عرض ارادت .

ایا ...برای ایجاد بازار کار ...اتباع خارجی را نباید به کشورش...

حر فهای زیبا . کار کار کار .

ایمان ایران

تو مثل ماهی،حتی زمانی که کامل نیستی هم باز میدرخشی.....:)#j...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط