{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با اینکه تهش غمگینه اما بیویِ زیبا و قابلِ تفکریه👌

با اینکه تهش غمگینه اما بیویِ زیبا و قابلِ تفکریه👌
زیبا بود بانو سپیدارِ مهربون🌷
اما زودی عوضش کن
و یه شاد بزار تا نیومدم برات😅
@SePiDaR29
دیدگاه ها (۲۵)

اشد مجازات 😅

خداوند نگاهبانشان باد 😅 در خروجی از این ورِ 👇 درم پشت سرت...

😎 🐳

باس یه خونه تکونی اساسی توی پیجمون بدیم😊 و اونایی رو که فالو...

فرشته کوچولو(۲).........پارت ۹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط