{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وصیت نامم : گوشیمو بسوزونید و انیمه هایی که نصفه دیدمو بی

وصیت نامم : گوشیمو بسوزونید و انیمه هایی که نصفه دیدمو بیاید سره قبرم برام بذارید
دیدگاه ها (۲)

مردم متوجه نیستند

میم حقی بود

اوکی حق بود

هه هه هه هه

اومدم یه چیزی بگم 🗿 از سر کرم داشتنم میخوام کل انیمه هایی که...

کی این انیمه رو دیده ؟من دیدمش عاشق این انیمم رتبه ی اول کل ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط