{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرف های که به من زدی...

حرف های که به من زدی...
خیلی به دلم نشست...
اما سنگین بود...
سنگینی اش قلبم را شکست...
دیدگاه ها (۶۸)

خل و چلای خودمن😻 😻 😻 #Apink#Always

عشقولیام#Apink

لطفا خودتو ازم نرون بدونه تو نمی تونم....@mahshid51069

خیلی به دلم نشست

حرف های سنگین انیمه انیمه آموزندست

#به_وقت_دلتنگی نمیدونم ولی دلم پره، دلم کدره، دلم تنگه، دلم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط