{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقسیم میکنم ، سهم روزهای آینده ام را …

تقسیم میکنم ، سهم روزهای آینده ام را …
یا در کنار تو یا در یاد تو …
دیدگاه ها (۱)

زنـــدگی بهانه استـــمن هوا را به امیدهمنفسیبا توتنفس می کنم

آهسته بیادتمنمی شود فریاد زدمردم این زمانه بد حسودند

آن‌طور که هستی‌ باش...صداقت مؤثرترین تیری است که به قلبِ هدف...

ﺳﮑﻮﺕ ﮐﻦ !..ﻫﻨﮕﺎﻣﯿﮑﻪ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺑﮕﻮﯾﯽ، چه پاسخ دهی و یا چطور ...

مهم نیست چند با زندگی میکنم اینده من تویی:)))

اینده خودمو دیدم تو این فیلم

به یاد مهدی فاطمه 🙂💔سهم شما یک صلوات برای ظهور🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط