{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#امشب دل من هم مثه

#امشب دل من هم مثه
ماه تو آسمون خیلی گرفته اس
دیدگاه ها (۳۹)

#برو خدا به همرات بری سالم وسلامت برگردی

ماه اسمون باشه

۲ ماه پیش اسمون تهران : #اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج#یا_مرگ_یا_خام...

اسمون رو خیلی دوست دارمممممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط