{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسم الله

بسم الله
:'(
گناه داره
دلم براش میسوزه از طرفی هم بهش حق نمیدم
دیدگاه ها (۱)

وایییی خداااا مردمه از خنده O:-)

نچ نچ :-\

.....

دختر 13ساله عجب حرفایی میزنهاا :-\

واییی دلم براش میسوزه گناه دارصدای ـجادو

......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط