√آهـــــای دنیـــــا...؟؟!!!√
√آهـــــای دنیـــــا...؟؟!!!√
《خودت و مسخـــــره کردے یامنو؟؟؟؟》
☆هرکارے دلت میخواد بکـــــن، مـــــن که بالاخره
یه روزے برمے گردم دنیـــــاے خودم...☆
ولی بدون...
این رســـــم مهمون نوازے نیست!...
خیلی دلم گرفته.....میدونم هنوزم از دستم ناراحتی ...بازم ببخشید
《خودت و مسخـــــره کردے یامنو؟؟؟؟》
☆هرکارے دلت میخواد بکـــــن، مـــــن که بالاخره
یه روزے برمے گردم دنیـــــاے خودم...☆
ولی بدون...
این رســـــم مهمون نوازے نیست!...
خیلی دلم گرفته.....میدونم هنوزم از دستم ناراحتی ...بازم ببخشید
- ۷۶۵
- ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط