{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی بده که آدما

خیلی بده که آدما
حرفای خوبتو یادشون بره
حرفای بدو به دل بگیرن!
دیدگاه ها (۱)

°اونجایی که《شما》به《تو》تبدیل میشهقشنگ ترین لحظه ی رابطه است♡

از لحاظ روحی نیازم دارم به یه بلیط رفته بدون برگشت به مقصدبه...

#دخترونه

#روزمرگی

دوستان ببخشید من این چند روز خیلی حالم بده اگه میشه دل داری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط