{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا دیگه صف نداریم تو مدرسه ؟

چرا دیگه صف نداریم تو مدرسه ؟
افسردگی گرفتم تو کلاس امازونه 😐🗡️
دیدگاه ها (۰)

تو کلاس اینجوری عه که ریحانه : مرضیه مرضیه ، ببین شیوه ی درس...

علومو میگه ک امتحان دادیم رف

خیلی ممنون میشم تو زندگی من دخالت مخالتی چیزی نکنی هرچی بود ...

ب تو چbitch ؟

بعدش افسردگی گرفتم🥀

بد ترین سوتی که تو مدرسه دادیو بگو. کلاس چندم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط