{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هوا ابریست...

هوا ابریست...
نفسها بالا نمی آید...
بزن باران،
نوازش کن تن رنجور مردم را...
زمین حال بدی دارد.....
دیدگاه ها (۲۲)

این پست دیروزمه 😐 اینو دیگه چرا حذف کردین😄 😃 😃 😂 😂

...ترین مث🤔 🤔 🤔 🤔 🤔

اوخیییش😊 😊 😊

😐 😯

گاهی خودت را به دیوانگی بزنپیش از آنکه روزگار دیوانه ات کند!...

ولی بیا روراست باشیم ، اگه ریسک نکنی ، اگه نخندی ، اگه همش م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط