{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شما چ بلایی سرمعلمتون اوردین؟؟😃😃

شما چ بلایی سرمعلمتون اوردین؟؟😃😃
دیدگاه ها (۷)

نکن لهنتی نکن 🤦‍♂️چشه رنگی اقات نکن🤣🤣

تو خُوبی!

چرا ویس از کاربرای برتر حمایت نمیکنه!‌؟و هیچ تلاشی نمیکنه ک ...

اخه این موقع شب چرا انفالو میکنی😂😄😅

Caesarمرتیکه عنننننننن دیگه چ بلایی نبودی سر لی وون بیاری چص...

مرسی واقعا ممنونم اشکمو در اوردین عزیزان دوستتون دارم

- ایمانی که تو روبیکا بدست اوردین تو اینستا به باد ندین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط