{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

📩 من از دیدن موفقیت لذت میبرم

📩 من از دیدن موفقیت لذت میبرم
      چه مالِ من باشه چ مالِ تو...

• ~ نجوا
دیدگاه ها (۰)

چندتا عکس فوق‌العاده از ماه

⭕️امروز سیمرغ یه سر به ما زد و رفت (:

این کسیه که می‌خواست جنگجوی اژدها باشه، ولی 😂😂😂

خوشبخت ترین"مخلوق خواهی بود...اگر روزت راآنچنان زندگی کنی،که...

لذت میبرم 🤗🫶🩷💙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط