{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من آمده ام (ویسگون زیاد نمیام🫪)

من آمده ام (ویسگون زیاد نمیام🫪)
به اس دوم توجه نکنید از ی بیس استفاده کردم برا همین شبیه سومیکو نشد 🫪🎀
خوب کدوم بره پروف؟؟؟
دیدگاه ها (۴۵)

اوسی شیطان کش/ آرت/ نقاشی دیجیتال/ انیمه

اوسی شیطان کش/ oc

حوصلم سر رفت س.ی.گ.ا.ر آکی رو درست کردم اس دوم اونیه که درست...

🗣️you are a pervet-🫵ی چندتا چسآرت بخورید. همینجوری کشیدم دیگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط