به سلامتی اونایی که مخاطب خاصشون خداست…به سلامتی اونایی ک
به سلامتی اونایی که مخاطب خاصشون خداست…به سلامتی اونایی که شبا به خدا شب بخیر میگن…به سلامتی اونایی که صبح با یاد خدا از خواب بیدار میشن…به سلامتی اونایی که خدا همه دار و ندارشونه…
- ۴.۰k
- ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط