{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نتیجه نامهربونت..

نتیجه نامهربونت..
چی میشد اگه هنوزم مهربون بودی؟؟!!






*این عکسو خودم درست کردم لطفا کپی نشه
دیدگاه ها (۱)

- نفــــس چَـند سآلِـتِه‍ [؟] + وَقتـیـ سَرِ حــآلَمـ ۱6 سـآ...

امروز صبح..بیمارستاندستم پوکیددوجاشو سوراخ کردن

از کی؟؟؟؟!!!!

یه روز بدون من..با فکر من..سرمیکنی..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط