{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#هـــــــــر دو #بــــــازی کــــــــردیم #تـــــــــو بـ

دیدگاه ها (۸)

#پست_تولد_با_تاخیر_وشرمندگیبا توام کهنه رفیق 🍃 🌷 🍃 یاد ای...

«تو را میخواهم»در این جمله اندوهیست؛اندوهِ نداشتنت .. ♡

دلیڸ آرامشم به چه تشبیه کنم تورا …؟به بهار یا به زلالی آب در...

این حالِ مـنِ بـی «‌تـوسـت»بغـضِ غـزلـی بـی‌لــب...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط