{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایییییی مامان بس نیست غیبت منو با خاله هام میکنی وای بسه

وایییییی مامان بس نیست غیبت منو با خاله هام میکنی وای بسه دیگه
دیدگاه ها (۲)

اخه :

بعد از چند سال وایب خودمون پیدا کردم ولی من به جای انیمه کید...

MUSIC

ممنان

من وقتی توی جمع مامان و خاله هام میشینم :

جمع غیبت مامان با خاله خیلی میچسبه👌 ♡   ‌ ‌     ❍ㅤ       ⎙ㅤ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط