{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌ ‌ ‌ ‌

‌ ‌ ‌ ‌
-| یه سریا هستن یواشکی غصه میخورن، بهشون تهمت بی خیالی نزنید .
دیدگاه ها (۲)

#نامردانه

‏بی تفاوت شدن خیلی بده،چون دیگه نه از چیزی ناراحت میشی و نه ...

انچه تو کردی با من....

من اینو گذاشتم که یه روزی تهمت اصکی رفتنو بهم نزنید

دور دختر و پسری که می‌تونه نسبت به تو بیخبر باشه رو خط بزنید...

کامنتامون کمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط