نه دیگه میخام آســـــــــ♣ـــــــ باشم نه خاصــــــــــ
نه دیگه میخام آســـــــــ♣ـــــــ باشم نه خاصـــــــــــــــ باشم فقط میخام از این به بعد یه ادمه بی احســــــــ♥ــــــــاسـ باشم!
- ۵۱۲
- ۰۳ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط