{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با کدومش موافق تر بودید ؟

با کدومش موافق تر بودید ؟
دیدگاه ها (۰)

احساسات موج‌میزنه😂👌

ریدی اب قطعه👌😐😂

میکس عالی👌😂

دقیقا😑😂گناه من چیه

پیام بدید یا کلمه ی ثبتنام رو کامنت کنید

سلام نازدونه هاااا💘بازم خاله روناک اینجاست تا سرتونو بدرد بی...

🟠 موافقین و تنها مخالف تفاهم‌نامه بین دولت پزشکیان و آمریکا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط