{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرااا؟؟؟ هق...؟!؟

چرااا؟؟؟ هق...؟!؟
دیدگاه ها (۳)

عشقمنمیدونم چجوری بگم‌ از کجا بگم ، از شعله عشقت توی سینم بگ...

ازمبتلاشدنم به توهمه چیزقشنگ بوددل تنگ شدنام واسه تو قشنگ بو...

واقعیات...؟!

راست میگه ...؟!

چرااا فقط میخوام بدونم چرااا نمیای زنم بشیییی؟؟؟

چرااا این تیک تاکر مورد علاقه ام بود چرااا؟؟؟؟ 😭 😭 😭

چرااا؟؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط