{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میمونم

میمونم
ب خاطر اونایی ک گفتن نرو
ن اونایی ک گفتن تو بد نیستی من بدم و ی سری چرند دیگه....من انتظاری از اونایی ک این حرفو زدن ندارم...ولی میتونستن بگن "نرو"
میمونمم
دیدگاه ها (۶۲)

جیون تو شوگار فری

بورام تو شوگارفری

هه فک نمیکردم اینطوری بهم ضربه بزنید دیگه نه دیگه تموم شدم م...

تولد الاخ صورتیم مبالکایشا... فسیل شه

نومیدی

.✖️ پزشکیان به خاطر اینکه تو صرفه‌جویی در مصرف انرژی پیشگام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط