{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رئالیم ولی از مسی🌟 هم نمیشه گذشت...✌

رئالیم ولی از مسی🌟 هم نمیشه گذشت...✌
دیدگاه ها (۱۳)

فقد پرسـپولیس میتونه اشکه خیلیارو در بیاره..😄

عجب اتاقی...لــش کرده😄 😂

طــو عالــــی😉 😍

ایــــسکو❤

درسته رئالیم ولی دلیل نمیشه رو پدری کراش نزنم و دوستش نداشته...

با افتخار میگم رئالیم رئال ها تو کامنتاا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط