{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسیار خاموش بآش بدون آن که

بسیار خاموش بآش بدون آن که
در سخن گفتن ناتوان باشی..♥️🌿
دیدگاه ها (۱)

تلاش کن منتـظر بمونوقتی برای تو باشه اتفاق میوفته..🍃💫

جانم فدای آن بنایی که نداری...#جانم_حسن ❤️

تو را ندیدن مآ غم نباشدکه در خیلت به از ما کم نباشد ..:)♥️

ای عشق تر از عشق ❤️❤️❤️😘

من در سخن گفتن ناتوانم؛ کاش تو در خواندن چشم هایم ماهر باشی!...

لبِ خاموش، نمودارِ دلِ پُر سخن است… – صائب تبریزی ️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط