{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی بد است.‌عادت کردن به تنهایی بدتر است..و بدتر از هم

تنهایی بد است.‌عادت کردن به تنهایی بدتر است..و بدتر از همه، بودن با کسی است که کنارش بیشتر احساس تنهایی می‌کنی..کیا موافقن؟
دیدگاه ها (۱)

انسان فقط از جنگ و سیل و زلزله نمی‌میرد.. انسان گاهی از لبخن...

چیزی که آینده شما را می‌سازد،انتخابهای شماست.نه سرنوشت و تقد...

کیا موافقن از حاجی راکی بیشتر فعالیت کنیم🗿🗿

کیا بد پرنتز رو بازی کردن؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط