{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها ویدیو دنسم امادست 120تایی بشیم میزارمشون

بچه ها ویدیو دنسم امادست 120تایی بشیم میزارمشون
دیدگاه ها (۳)

هیچکس هرگز متوجه نمیشه که من چقدر تلاش میکنم که یک ایدل بشم ...

تنها در خونه بودن بهترین حس دنیاست ❤️‍🔥

در حال نویسندگی ✨☕

از امرپز میخوام لومی صداتون کنم یعنی نور ☕

برنامه دارم وقتی ۱۵۰ تایی بشیم از خودم ویدیو بزارم،نظرتونه؟

خب ۸۰ تایی شدیمممم خیلی ممنونم※ٰٰٰٰٰٰٰٰٖٖٖٖٖٖٖ͜͜͡͡ گفته بودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط