{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفته بودم مردم اینجا بدند!!!!!!

گفته بودم مردم اینجا بدند!!!!!!
دیدگاه ها (۲)

هرگز نباید قدم میذاشتی......

پروردگارا نمی گویم دستم را بگیر سالهاست که گرفته ای رهایم نک...

🔸 هر ندائی بوی دوئیت بدند حیلت دشمن است...

داداش من وابستت شده بودم بیا اینجا

من اگه اینجا بودم هاپ هاپ میکردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط