گاهی اوقات هم باید گفت :
گاهی اوقات هم باید گفت :
سکوت میکنم تا خدا سخن گوید..
رها میکنم تا خدا هدایت کند..
دست برمیدارم تا خدا دست به کار شود.
و فقط به او میسپارم تا آرام شوم...
سکوت میکنم تا خدا سخن گوید..
رها میکنم تا خدا هدایت کند..
دست برمیدارم تا خدا دست به کار شود.
و فقط به او میسپارم تا آرام شوم...
- ۵.۰k
- ۲۰ مهر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط