بیچاره جمعه ها
بیچاره جمعه ها
گناهی ندارن ته تغاریه هفته اند
باید با لوسیشون کنار اومد
باید صبحش زود بیدار بشی
بری براش یا حلیم بگیری یا کله پاچه یا آش بعدشم براش بری حمام و ببریش خونه مادربزرگ تا براش لوس بشه
جمعه ها را باید به دلشون راه اومد
و گرنه دم غروب اینقدر حالتونو میگیرن
که از زنگی پشیمون میشی
جمعه ها را دوست داشته باشین
شیرین اند
بیتا_اتراک
گناهی ندارن ته تغاریه هفته اند
باید با لوسیشون کنار اومد
باید صبحش زود بیدار بشی
بری براش یا حلیم بگیری یا کله پاچه یا آش بعدشم براش بری حمام و ببریش خونه مادربزرگ تا براش لوس بشه
جمعه ها را باید به دلشون راه اومد
و گرنه دم غروب اینقدر حالتونو میگیرن
که از زنگی پشیمون میشی
جمعه ها را دوست داشته باشین
شیرین اند
بیتا_اتراک
- ۸۵۸
- ۱۰ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط