{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیچاره جمعه ها

بیچاره جمعه ها
گناهی ندارن ته تغاریه هفته اند
باید با لوسیشون کنار اومد
باید صبحش زود بیدار بشی
بری براش یا حلیم بگیری یا کله پاچه یا آش بعدشم براش بری حمام و ببریش خونه مادربزرگ تا براش لوس بشه
جمعه ها را باید به دلشون راه اومد
و گرنه دم غروب اینقدر حالتونو میگیرن
که از زنگی پشیمون میشی
جمعه ها را دوست داشته باشین
شیرین اند

بیتا_اتراک
دیدگاه ها (۱)

فصل_عاشقی.من میگم میشه فصل و عاشقی رو با هم تقسیم کرد ، هر ف...

هرشببه تو فکر می کنمو تنهاییاتفاق سنگینی ستکه درآغوشم می افت...

کجایِ خیالم نشسته ای که دستم به داشتنت نمی رسد ...؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط