{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب ها

خوب ها
بدها
کاش الان هم میشد جداشون کرد!!!!!
دیدگاه ها (۶)

بفرمایید الویه

گاهے وقتا تو رابطه هانیازے نیست طرف بهت بگهبرو !همین که ساعت...

:-)

سلام دوستانبفرمایید صبحونه

ای کاش میشد فراموش کرد....

کاش با تو میشد صد هزار سال عمر کرد ...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط